close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ניסור בטון – מה זה אומר ומתי זה כדאי?

מערכת שורשיא ניסן, תשעט16/04/2019

מה זה ניסור בטון ומדוע צריך אותו? אם אתם נמצאים לפני תהליכי בנייה או שיפוצים: חשוב להכיר את המושג ולהבין כיצד מבצעים ניסור בצורה הנכונה מכל

תגיות:
חברות העוסקות בתחום הניסורים, מבצעות את הפעולה עבור הוספת אלמנטים למבנה, הן מקנות את הדרך להעביר אלמנטים שונים במבנה (כמו במקרים של החלפת תשתיות), מסייעות ליצור פתחים וחלונות בכל מקום ובכלל: לבצע חיתוך מדויק ובטוח באחד מחומרי התעשייה הקשוחים ביותר! הלוא הוא הבטון.

כיום, בבנייה המסורתית משתמשים בצמנט עבור בניית מבנים מכל סוג, וזאת באמצעות קונסטרקטור מרכיב את המבנה בהתאם לתכנית הנדסית ולעיצוב המבנה על ידי אדריכל.

לעיתים אנו זקוקים לניסור בזמן שיפוץ מבנה קיים, תוך שבאמצעות הפעולה ניתן לתמרן בחלל ולשנות אותו בצורה טובה יותר
ויעילה הרבה יותר.

אבל כיצד מתבצע ניסור בטון?
ניסור זה נעשה כמובן על ידי אנשי המקצוע המומחים בתחום, תוך שבאמצעות מקדח יהלום ומקדח 4 - נעשה ניסור יעיל בכל אלמנט הדורש פתחים לצורך בנייה ושיפוצים.

חשוב לדעת כי הפעולה הנעשית במהלך שיפוצים ובנייה היא טכניקה אשר מאפשרת לקדוח באחד החומרים היציבים והחזקים בתעשיית הבנייה, בזמן שהפעולה נועדה כדי לאפשר פתח או קוטר ממנו ניתן לבצע העברת אלמנטים אל תוך מבנה.

בנוסף, ניסור בטון מבצעים בזמן שרוצים לפתוח פתחים במבנה קיים, החל מפתחים עבור תשתיות עד לפתיחת חלונות ודלתות.
הניסור נועד על מנת לאפשר קוטר מתאים בתוך המבנה להעברת אלמנטים שונים אל תוך ומחוץ למקום בעת תהליכי הבנייה והשיפוצים.

כיצד אפשר לבחור חברה טובה העוסקת בתחום הניסור?
על מנת לבחור את הטובים ביותר בתחום, יש לשים לב כי אתם בוחרים חברה מקצועית שיכולה לספק לכם את השירות תוך שימוש בכלי העבודה הדרושים וביצוע העבודה במקסימום בטיחות.

בחרו חברה מקצועית שקיבלתם אודותיה המלצות, תוך חברה המומחית גם בביצוע ניסור 4 צול המאפשרת פתחים עגולים ומדויקים לכל אלמנט, כמו גם עבור יצירת ניסורים לצנרת, לתעלות חשמל, עבור תקשורת, מזגנים, ונטה ועוד.

מאמר בחסות חברת סמנטו: https://cemento.co.il/

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה